A TÜV SÜD Automotive tesztjei megerősítették a Michelin Energy Saver vizes úton mutatott kiváló féktulajdonságát és üzemanyag-takarékosságát
A TÜV SÜD Automotive által 2009. áprilisában és májusában elvégzett tesztek kimutatták, hogy az új Michelin Energy Saver a piacon elérhető valamennyi nyári gumi közül az egyik legrövidebb féktávolsággal bíró, és emellett a legjobb üzemanyag-takarékossággal is büszkélkedhet.
A német szervezet a fékteszteket gumikereskedésekben vásárolt három különböző, az Európában legszélesebb körben árusított gumiabroncs-mérettel végezte. Az összehasonlító tesztek rámutatnak, hogy a nehezebb útviszonyok között, mint például vizes útfelületen, a Michelin Energy Saver rövidebb vagy hasonló féktávolságot mutat a hat legnagyobb, márkás versenytársánál1 (80 km/h-ról 20 km/h-ra történő lassításnál).
A kiemelkedő biztonsági teljesítmény mellett a Michelin Energy Saver nyári gumi a piacon elérhető legjobb üzemanyag-takarékossággal rendelkező gumiabroncs. A TÜV SÜD Automotive által végzett tesztek eredményei szerint a Michelin Energy Saver nyári gumi 0,2 l/100 km3-rel csökkenti az üzemanyag-fogyasztást a közvetlen versenytársakénál közel 20%-kal alacsonyabb gördülési ellenállásának köszönhetően. A nagyobb üzemanyag-gazdaságosság egy átlagos élettartamú nyári gumi abroncsnál számolva összesen 125 eurós üzemanyag-megtakarítást jelent az abroncs használata során.
A TÜV SÜD Automotive tesztjei tanúsítják az új Michelin Energy Saver nyári gumi abroncsok kiegyensúlyozott teljesítményét, amelyek mind biztonsági, mind üzemanyag-fogyasztási szempontból kiemelkedő teljesítményt biztosítanak. Sőt, mi több, egy korábbi, 2007-ben végzett TÜV SÜD Automotive tanulmány már kimutatta, hogy a Michelin Energy Saver nyári gumi futófelülete szintén hosszabb élettartamú fő márkás versenytársainál, mivel átlagosan 40%-kal magasabb futott kilométer érhető el vele. Ebben rejlik a Michelin innovációs kapacitásának ereje.
Ezen eredmények eléréséhez korábban sosem látott kutatási és fejlesztési költségvetés volt szükséges. A Michelin Technológiai Központja közel éves 600 millió eurós költségvetéssel működik.
Na akkor ez most tényleg azt jelentené, hogy van egy nagyon jó gumink, ami még kevesebb pénzbe is kerül? Hmm...
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nem, ez egy nagyon drága gumi, ami sokáig kitart és kevesebbet fogyaszt vele az ember, mert alacsony a gördülési súrlódással elfüstölgött gumimennyiség. Csak akkor meg miért tud ilyen jól fékezni vele? ezt nem értem...
VálaszTörlés