2009. június 26., péntek

A TÜV SÜD Automotive nyári gumi tesztje

A TÜV SÜD Automotive tesztjei megerősítették a Michelin Energy Saver vizes úton mutatott kiváló féktulajdonságát és üzemanyag-takarékosságát

A TÜV SÜD Automotive által 2009. áprilisában és májusában elvégzett tesztek kimutatták, hogy az új Michelin Energy Saver a piacon elérhető valamennyi nyári gumi közül az egyik legrövidebb féktávolsággal bíró, és emellett a legjobb üzemanyag-takarékossággal is büszkélkedhet.

A német szervezet a fékteszteket gumikereskedésekben vásárolt három különböző, az Európában legszélesebb körben árusított gumiabroncs-mérettel végezte. Az összehasonlító tesztek rámutatnak, hogy a nehezebb útviszonyok között, mint például vizes útfelületen, a Michelin Energy Saver rövidebb vagy hasonló féktávolságot mutat a hat legnagyobb, márkás versenytársánál1 (80 km/h-ról 20 km/h-ra történő lassításnál).

A kiemelkedő biztonsági teljesítmény mellett a Michelin Energy Saver nyári gumi a piacon elérhető legjobb üzemanyag-takarékossággal rendelkező gumiabroncs. A TÜV SÜD Automotive által végzett tesztek eredményei szerint a Michelin Energy Saver nyári gumi 0,2 l/100 km3-rel csökkenti az üzemanyag-fogyasztást a közvetlen versenytársakénál közel 20%-kal alacsonyabb gördülési ellenállásának köszönhetően. A nagyobb üzemanyag-gazdaságosság egy átlagos élettartamú nyári gumi abroncsnál számolva összesen 125 eurós üzemanyag-megtakarítást jelent az abroncs használata során.

A TÜV SÜD Automotive tesztjei tanúsítják az új Michelin Energy Saver nyári gumi abroncsok kiegyensúlyozott teljesítményét, amelyek mind biztonsági, mind üzemanyag-fogyasztási szempontból kiemelkedő teljesítményt biztosítanak. Sőt, mi több, egy korábbi, 2007-ben végzett TÜV SÜD Automotive tanulmány már kimutatta, hogy a Michelin Energy Saver nyári gumi futófelülete szintén hosszabb élettartamú fő márkás versenytársainál, mivel átlagosan 40%-kal magasabb futott kilométer érhető el vele. Ebben rejlik a Michelin innovációs kapacitásának ereje.
Ezen eredmények eléréséhez korábban sosem látott kutatási és fejlesztési költségvetés volt szükséges. A Michelin Technológiai Központja közel éves 600 millió eurós költségvetéssel működik.

Na akkor ez most tényleg azt jelentené, hogy van egy nagyon jó gumink, ami még kevesebb pénzbe is kerül? Hmm...

1 megjegyzés:

  1. Nem, ez egy nagyon drága gumi, ami sokáig kitart és kevesebbet fogyaszt vele az ember, mert alacsony a gördülési súrlódással elfüstölgött gumimennyiség. Csak akkor meg miért tud ilyen jól fékezni vele? ezt nem értem...

    VálaszTörlés